Online Diary bila cik butang berbicara...: Soalan Urgent Nak Tau...

Bila Cik Butang berbicara...

Bila Cik Butang berbicara...

Tuesday 13 January 2015

Soalan Urgent Nak Tau...

Pertama sekali, aku nak minta maaf banyak2 kepada sesiapa yang komen dan biarkan komen korang pending lama. Hari ni baru berkesempatan menjenguk blog. Dan sebenarnya aku pun lupa yang aku ada blog. Maaf tau :) Teramat busy dengan thesis + dah semester 2 ni. Pape pun, aku akan cuba menjawab soalan yang boleh aku jawab. Yang tak boleh tu, maybe boleh Google untuk dapatkan jawapan lanjut. Sebab aku pun menulis ikut kata hati aku je. Dan pengalaman aku sendiri.

Untuk entri kali ni khas untuk bagitau cara lain untuk contact aku kot-kot ada soalan yang tersangat urgent nak tau..iaitu dengan cara EMAIL :D Jadi, boleh la emailkan soalan-soalan ke diery89@gmail.com. Email saja yang boleh :'( Facebook, Twitter, etc dah deactivate

Terima kasih semua sebab sudi membaca blog yang tak ramai pun follower ni. Hihi
Selamat maju jaya....

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 k0mEN RAkaN ciK bUtANg:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen